Affettatrice di carne fresca Tagliate un pettu di pollo da 3 mm

L'affettatrice di carne fresca FQJ200-2 hè aduprata in modu prufessiunale per petti di pollo freschi o cotti, petti d'anatra, fette di filetto, filetti di pollo in fiocchi di neve, fette di filetti di pollo disossati, è hè un tagliu multi-slice di carne di pettu di pollo (orizzontale) carne sana, vale à dì, un pezzu I petti di pollo è anatra cumpletu sò posti nantu à u cinturione trasportatore di a macchina, è i petti di pollulu sò tagliati dopu chì u cinturione trasportatore passa.

L'effettu di taglio di l'affettatrice automatica di carne hè cum'è mostra in i seguenti:

Effettu di taglio di 3 mm 1

Caratteristiche di a tagliatrice di carne:
1. U pruduttu passa per u cinturione di trasportu è hè chjapputu da a barra di guida, è a carne hè tagliata in pezzi.
2. A qualità di taglio precisa, u più sottile pò ghjunghje à 2,5 mm, slicing multi-layer, alta efficienza, finu à 8 strati.
3. Funzionamentu doppiu canali, altu pruduzzione, sin'à 1,2 tunnellati per ora.
4. Si pò taglià prudutti di differente spessore cambiendu u titularu di cuteddu.A lama hè fatta di materiale impurtatu, chì hà una bona durezza, alta durezza è longa vita di serviziu.Ùn mai romperà durante u muvimentu è u travagliu d'alta freccia, chì riduce u costu di u pruduttu
5. L'intera macchina affettatrice di carne fresca adopra cuscinetti impurtati, cù fattura fina è alta resistenza à l'usura.I supporti di l'arnesi sò furnuti cù manichi di rame, chì assicuranu a vita di serviziu, migliurà u prublema di disassemblamentu frequente è rimpiazzamentu di cuscinetti, è assicura a stabilità di u prucessu di produzzione.
6. U quadru tutale hè fattu di tubu quadratu d'acciaio inox, chì hè bella è senza contaminazione, aumenta u pesu è a vita di serviziu di tutta a macchina, è assicura a stabilità di a macchina durante u tagliu d'alta frequenza di u disignu di scatula di trasmissione unicu in modu efficace. riduce u costu di mantenimentu.
7. Cumpunenti elettricu sò tutti i marchi naziunali è stranieri di prima linea cum'è Siemens, Hepmont Inverter, Weidmuller, etc. U livellu impermeable di u mutore hè IP65, chì assicura chì a parte di cuntrollu hè durable è hà una rata di fallimentu bassu.


Tempu di Postu: Dec-03-2022