U trasportatore curvu hè fattu d'acciaio inox è materiali non metallichi chì rispondenu à i requisiti alimentari. Pò girà è trasportà prudutti à 90° è 180° à a stazione successiva, realizendu a continuità di i materiali trasportati in l'operazioni di pruduzzione, è l'efficienza di trasportu hè relativamente alta; Pò risparmià u spaziu di trasportu di u situ di pruduzzione, migliurendu cusì u tassu di utilizzazione di u situ di pruduzzione; u trasportatore curvu hà una struttura simplice, un funziunamentu stabile è affidabile, pò esse adupratu in cunghjunzione cù altri tipi di apparecchiature di trasportu, è pò automatizà cumpletamente u prucessu di pruduzzione è di trasportu. Dunque, hè largamente adupratu in l'industria alimentaria, di e bevande è altre industrie.
E caratteristiche di u produttu: struttura simplice, funziunamentu faciule, manutenzione faciule, resistenza à alte temperature, risparmiu di spaziu, flessibile è multifunzionale, bassu cunsumu energeticu, bassu costu d'usu è pulizia faciule.
U trasportatore hè una parte impurtante di a pruduzzione di l'impresa. In a pruduzzione attuale, perchè u trasportatore funziona troppu longu, causerà una certa usura di e macchine è di l'attrezzature di trasportu, ciò chì influenzerà u prugressu di a pruduzzione industriale. Dunque, u trasportatore hà ancu bisognu di manutenzione tecnica è di mantenimentu.
L'iniezione d'oliu senza polvere: Se e cundizioni attuali u permettenu, un giuntu d'iniezione d'oliu deve esse installatu nantu à e parti lubrificate cum'è u riduttore per assicurà chì l'oliu lubrificante iniettatu riduce o elimina a polvere è a sporcizia, è assicura chì l'oliu sia pulitu.
A lubrificazione ragionevule: Tutte e parti di trasmissione in u trasportatore ùn devenu micca avè accumuli, in particulare limatura di ferru, fili di ferru, corde, film plastichi, ecc. Se queste cose esistenu, causeranu surriscaldamentu è affetteranu a vita di i cuscinetti è di l'ingranaggi. Inoltre, e parti mobili di u trasportatore ùn sò micca lubrificate o sò male lubrificate, ciò chì pò facilmente purtà à una usura eccessiva di a pista o di u cuscinettu. Dunque, hè necessaria una lubrificazione ragionevule, è si devenu aduprà lubrificanti adatti è tecnulugia di lubrificazione avanzata. Una lubrificazione ragionevule hè assai impurtante per u funziunamentu à longa durata di u trasportatore. Hè necessariu esse familiarizatu cù i requisiti di i vari parametri di u lubrificante. Quandu si utilizanu lubrificanti per lubrificà i cumpunenti di u trasportatore, l'operatori devenu capisce i parametri di u lubrificante è l'istruzzioni relative, cum'è l'abbigliamento, a prutezzione da u focu, a gestione di e fuoriuscite è i metudi di almacenamentu, ecc.
Partenza senza carica: U trasportatore hè in u statu senza carica durante l'avviamentu. S'ellu hè cumpletamente caricu, a catena pò esse rotta, i denti ponu saltà, è ancu u mutore o u convertitore di frequenza ponu esse brusgiati.
Data di publicazione: 07 d'aprile 2023