Precauzioni per l'usu di a macchina di rivestimentu preduster à tamburu.

Precauzioni per l'usu di u 5

A macchina prepolveratore à tamburu hè adatta per a pre-farinatura, farina, farina di patate, farina mista è pangrattatu finu. Hà un altu gradu di automatizazione, alta efficienza è risparmiu di travagliu, usu simplice, sicurezza è prutezzione ambientale, è i prudutti A sustituzione hè pratica è rapida, è i vantaghji di un cuntrollu efficace di i costi di pruduzzione. Ci sò alcune precauzioni quandu si usa stu dispusitivu, eccu l'introduzioni specifiche per voi:

1. Cunnette l'alimentazione secondu a tensione nominale di l'apparecchiatura.

2. L'attrezzatura deve esse piazzata nantu à un terrenu pianu. Per l'attrezzatura cù rote, i freni di e rotelle devenu esse aperti per impedisce à l'attrezzatura di scivulà.

3. A parte di cuntrollu elettronicu ùn pò esse lavata, dunque fate attenzione quandu a smontate è a lavate per impedisce chì e parte graffinu u bracciu.

4. Dopu chì a macchina d'alimentazione di polvere di tamburu hè finita, l'alimentazione deve esse tagliata prima chì a macchina possa esse smuntata è lavata.

5. Quandu u dispusitivu hè in usu, ùn mette micca a manu in u dispusitivu.

A macchina di rivestimentu pre-spolveratore à tamburu hè destinata à trasfurmà briciole, crusca è fiocchi di neve nantu à bastoncini di pollu disossati, bastoncini di pollu à forma di fiocchi di neve, pasticci di carne, nuggets di pollu, spiedini di carne, ecc. Hè un equipagiu di rivestimentu ideale per e fabbriche alimentari è hè largamente utilizatu. Per carne, prudutti acquatichi, verdura è altre industrie di trasfurmazione alimentaria. Assicuratevi di fà attenzione à i dettagli sopra menzionati quandu l'utilizate.

In paragone, u metudu di funziunamentu di a macchina d'alimentazione di polvere à tamburu hè relativamente simplice, ma ancu s'è u prucessu di funziunamentu hè relativamente simplice, ùn pudemu micca piglià lu à a ligera durante l'operazione per impedisce u travagliu nurmale o l'usu di l'equipaggiu per via di certi ditaglii. pò purtà à certi effetti avversi.


Data di publicazione: 20 di ferraghju 2023