Introduzione:
A superficia di taglio di u tagliaverdura hè liscia è ùn hà micca graffi, è u cultellu ùn hè micca cunnessu. U spessore pò esse aghjustatu liberamente. E fette di taglio, e strisce è a seta sò lisce è uniformi senza rotture. Fattu d'acciaio inox di alta qualità, cù una porta di lubrificazione d'entrata d'acqua esterna, senza parti di usura, principiu di funziunamentu centrifugu, piccule vibrazioni di l'attrezzatura è longa durata di serviziu.

Parametru
Dimensione tutale: 650 * 440 * 860 mm
Pesu di a macchina: 75 kg
Putenza: 0,75 kW/220 V
Capacità: 300-500 kg/h
Spessore di a fetta: 1/2/3/4/5/6/7/mm
Spessore di a striscia: 2/3/4/5/6/7/8/9 mm
Dimensione di i dadi: 8/10/12/15/20/25/30/mm
Nota: l'equipaggiu di consegna include 3 tipi di lame:
E lame ponu esse persunalizate,
Funzioni: pruduttu bellu è altu, corpu in acciaio inox 304, cumpunenti principali impurtati cù qualità garantita, specializatu in u tagliu di ligumi à radice cum'è patate è carotte. Ci hè una varietà di piastre di cultelli da sceglie. Hè cunveniente cambià i cultelli è pulisce.
Usu: cumunimenti adupratu per taglià, sminuzzà è taglià i rizomi. Pò taglià ravanelli, carotte, patate, patate dolci, tari, cetrioli, cipolle, germogli di bambù, melanzane, medicina erboristica cinese, ginseng, ginseng americanu, papaia, ecc.
Installazione è debugging
1. Pone a macchina nantu à un situ di travagliu pianu è assicuratevi chì a macchina sia piazzata stabilmente è in modu affidabile.
2. Verificate ogni parte prima di l'usu per vede s'è i dispositivi di fissaggio sò diventati allentati durante u trasportu, s'è l'interruttore è u cavu di alimentazione sò dannighjati per via di u trasportu, è pigliate e misure currispondenti in modu puntuale.
3. Verificate s'ellu ci sò oggetti stranieri in u barile rotante o nantu à a cinta trasportatrice. S'ellu ci sò oggetti stranieri, devenu esse puliti per evità danni à l'utensili.
4 Assicuratevi chì a tensione di l'alimentazione sia coerente cù a tensione nominale di a macchina. Mettete a terra in situ è mette a terra in modu affidabile in u locu marcatu. Stendete u cavu di alimentazione è truvate un elettricista prufessiunale per cunnette u cavu di alimentazione di a macchina à a disconnessione omnipolare è à l'alimentazione à distanza massima aperta.
5. Accendete l'alimentazione, appughjà u buttone "ON" è verificate u sterzu è a cinghia trapezoidale. U sterzu di u volante hè currettu s'ellu hè coerente cù l'indicazione. Altrimenti, tagliate l'alimentazione è aghjustate u cablaggio.
Operazione
1. Fate una prova di tagliu prima di travaglià, è osservate se e specificazioni di i ligumi chì sò tagliati sò coerenti cù e specificazioni richieste. Altrimenti, u spessore di e fette o a lunghezza di i ligumi devenu esse aghjustati. Dopu chì i requisiti sò soddisfatti, u travagliu nurmale pò esse realizatu.
2. Installate u cultellu verticale. Installate u cultellu verticale nantu à u tagliaverdura intelligente: Pone u cultellu verticale nantu à a piastra fissa di u cultellu. U tagliente hè in cuntattu parallelu cù l'estremità inferiore di a piastra fissa di u cultellu. A piastra fissa di u cultellu hè fissata nantu à u portacultellu. Stringhje u dadu di u tagliacultellu è rimuovelu. Basta à mette a lama.
3. Installate u cultellu verticale nantu à altri taglia-ligumi: prima girate a rota eccentrica regulabile per spustà u porta-culteddu à u puntu mortu inferiore, poi alzate u porta-culteddu di 1/2 mm per fà chì u cultellu verticale cuntatti u nastro trasportatore, è poi stringhjite u dado. Fissate u cultellu verticale à u porta-culteddu. Nota: L'altezza di sollevamentu di u rack elevatu pò esse aghjustata secondu i ligumi chì sò tagliati. Se l'altezza elevata hè troppu chjuca, i ligumi ponu esse tagliati. Se l'altezza elevata hè troppu grande, u nastro trasportatore pò esse tagliatu.
4. Aghjustate a lunghezza di i ligumi tagliati: Osservate se u valore di lunghezza visualizzatu nantu à u pannellu di cuntrollu currisponde à a lunghezza necessaria. Appughjate u buttone di aumentu quandu aumentate a lunghezza, è appughjate u buttone di diminuzione quandu diminuite a lunghezza. Altre aghjustamenti di u taglialigumi: Girate a rota eccentrica regulabile è allentate a vite di fissaggio di a biella. Quandu si taglianu fili fini, u fulcru pò esse spustatu da l'esternu à l'internu; quandu si taglianu fili grossi, u fulcru pò esse spustatu da l'internu à l'esternu. Dopu l'aghjustamentu, stringhjite e viti di aghjustamentu.
5. Ajustamentu di u spessore di a fetta. Selezziunate u metudu di aghjustamentu adattatu secondu a struttura di u mecanismu di tagliu. Nota: A distanza trà a lama di u cultellu è u quadrante hè preferibilmente 0,5-1 mm, altrimenti affetterà a qualità di tagliu di i ligumi.
Data di publicazione: 27 di settembre di u 2023