Per applicà ulteriormente i requisiti di i ducumenti di a sede è di u dipartimentu di livellu superiore, rinfurzà l'educazione à a sicurezza contr'à l'incendii, migliurà e capacità di prevenzione è cuntrollu di l'incendii è e capacità di risposta à l'emergenza, è amparà à aduprà currettamente l'estintori è diversi equipaghji è impianti antincendiu. A mattina di u 15 di marzu, a nostra sucietà hà urganizatu un veru eserciziu di focu. Cù a grande attenzione di i dirigenti di u dipartimentu di u prugettu è a participazione attiva di e squadre di subappalti, ancu s'ellu ci sò state alcune carenze in l'eserciziu, l'ubbiettivu previstu hè statu basicamente ottenutu.
1. Caratteristiche principali è carenze
1. L'eserciziu hè cumpletamente preparatu. Per fà un bon travagliu in l'eserciziu, u dipartimentu di sicurezza di u prugettu hà furmulatu un pianu d'implementazione di l'eserciziu di focu più dettagliatu. Sicondu a divisione specifica di u travagliu in u pianu d'implementazione di l'eserciziu di focu, ogni dipartimentu urganizeghja una furmazione nantu à e cumpetenze è e cunniscenze di u focu, prepara l'equipaggiu, l'arnesi è i materiali necessarii per l'eserciziu, è sò state furmulate e procedure di cummandu operativu pertinenti, chì ponenu una bona basa per una implementazione senza intoppi di l'eserciziu.
2. Certi travagliadori anu carenze in l'usu di l'estintori è di i metudi di lotta contru l'incendii. Dopu à a furmazione è e spiegazioni, avemu una cunniscenza più prufonda. Per aduprà l'estintore, avete bisognu di staccà prima a spina, poi tene fermamente a basa di l'ugellu cù una manu è appughjà a maniglia per evità di spruzzà l'ugellu à casu è di ferisce e persone; l'ordine di spegnimentu di u focu deve esse da vicinu à luntanu, da u fondu à a cima, in modu da spegne più efficacemente a fonte di u focu.
2. Misure di miglioramentu
1. U dipartimentu di sicurezza formulerà un pianu di furmazione nantu à a prutezzione contru l'incendii per u persunale di custruzzione, è cunducerà una furmazione secundaria per quelli chì ùn sò micca stati furmati in a prima fase è chì ùn anu micca una maestria sufficiente. Urganizà è realizà una furmazione di cunniscenza nantu à a prutezzione contru l'incendii per i novi impiegati è i diversi dipartimenti è pusizioni.
2. Rafurzà a furmazione di i travagliadori nantu à tuttu u pianu d'evacuazione d'emergenza in casu d'incendiu in u situ di custruzzione, è migliurà ulteriormente e capacità di cuurdinamentu è di cuuperazione di i vari dipartimenti in u situ di custruzzione in casu d'incendiu. À u listessu tempu, urganizà ogni travagliadore per fà una furmazione pratica nantu à l'operazione di l'estintore per assicurà chì ogni travagliadore operi una volta in situ.
3. Rafurzà a furmazione di u persunale di lotta contru l'incendii in serviziu in u Ministeru di a Sicurezza nantu à l'usu di l'equipaggiu di lotta contru l'incendii è e prucedure per riceve è trattà cù a pulizza.
4. Rinfurzà l'ispezione è a gestione di l'acqua di u focu in situ per assicurà u flussu lisciu di l'acqua di u focu.
3. Riassuntu
Per mezu di questu eserciziu, u dipartimentu di u prugettu migliurà ulteriormente u pianu d'emergenza contr'à l'incendiu in situ, s'impegnarà à migliurà a qualità di a sicurezza antincendiu di i travagliadori, è migliurà a capacità generale d'autodifesa è d'autosalvamentu di u situ, in modu da creà un ambiente sicuru è cunfortu per i dirigenti è i travagliadori.
Data di publicazione: 20 di marzu di u 2023